my life

Sunday, February 3, 2013

mY dEciSiOn

Eerrrrmmmmmm.....
kita kena redha dengan ketentuan-Nya....
hari ini,
aku sedar....
orang yang aku cinta
orang yang aku tunggu
orang yang memberikan aku harapan
suatu ketika dahulu
telah meninggalkan aku.....
dan aku seharusnya percayakan
perkara ini
setahun yang lalu....
bukan hari ini
tetapi
ape yang nak dikesalkan lagi
perkara yang sudah 1 tahun berlalu...

dia adalah seorang yang sangat saya respect...
melebihi orang2 lain...
setiap kata2nya
saya jadikan motivasi diri saya...
and he is the 1st yang ask me

"bolehkah awak menemani saya seumur hidup saya dan susah senang bersama saya?"

aghhhhh.......
semua 2 hanyalah kenangan laaaaaa............
please,
erase it from ur memory dear

and....
i take a decision....
"mum, if u think a guy can make me happy n can take care of me, please married us"


No comments:

Post a Comment