my life

Tuesday, February 26, 2013

kehidupan baru

ermmmm.....
mesti berdebarkan bila tengok title kat atas nie.....
hhahahhahaa....
bukan berumah tangga la....
nie rumah masih xde tangga...
saya belum  jumpa lagi En. tangga saya....
huhuhuhu....
nnty kalau saya dah jumpe En. Tangga saya bagitahu yea???
So, Cik Rumah nie masih belum ada En. Tangganye....
huhuhuhuhu....

bercerita tentang kehidupan baruu....
sebenarnya,
saya sudah fly ke Shah Alam SELANGOR....
huhuhuhu....
setelah berfikir panjang n penat meyakinkan kuargaku,
aku menjejakkan kaki gak ke bumi Shah Alam...

teringat masa dalam bas....
huhuhuhu....
baru je masuk bas,
air mata berjurai2 jatuh....
sedih....
pertama kali nak jalankan kehidupan sendiri...
aku rasa,
that's why la parent aku tinggalkan aku kat umah nenek 3,4 hari sebelum bertolak ke S.A...
hehehhehehe....
kelakarkan,....
patut la kawan aku cakap aku anak manje...
tapi, aku xrasa pun aku anak manjee.....
k la, aku nak siap g keje nie...
nak tahu keje ape???
nnty next entry lak sy citer tentang pengalaman pahit manis mencari keje....
sampai la saya dapat keje n keje ape k....

No comments:

Post a Comment