my life

Tuesday, January 15, 2013

hantaq report



Hari nie bangun awal2 pagi lagi
Yeah, bangun dengan penuh semangat
Nak hantar report (thesis) kan
Lepas jew solat subuh,
Mengaji sikit,
Then terus on laptop.
Edit mane yang patut.
Pastu tengok adam hawa sat.
Then, terus mandi & bersiap2.


Kami semua ke USM.
Kata kawan, tu tmpat murah untuk print.
Ggggggrrrrr……..
Ramai orang kot.
Sabor jew laa…..
Lepas print, kena antar dekat panel masing2.
Firstly, Dr. J.
Die ok jew…


Then, gi machang tuk jumpe next panel
Jumpe madam adina ok jew
Next jumpe En. Mohd azry.
1st time tgok die,
Hati berkata,
Baik! Lawak! Muda! Hensem!


But,
Bila die check report aku……
Tahu ape jadi????
Menyampah! Sakit hati! Tension!
Arghhhh…… Boikot!!!!!!


1st banyak tanye,
Banyak komen,
Tapi xpe…..
Nasib baik die panel aku.
Aku rasa sbb aku dah kutuk die awal2 kot…


Bayangkan, masa aku masuk bilik die.
Tak macam bilik pensyarah pun..
Dah la sebelum 2 kami tunggu die lame giler..
Tapi xpe la,
Die ckp die g smbahyang.
So, berbalik kepada bilik die tadi.
Bilik die Ya Allah……
Sampah ade kat tepi dinding..
Bnyak kot die kumpul.
Aku pun dengan nada menyindir,
“sal, u should give a dustbin to ur supervisor.”
Die dengan selamba menjawab
“Saya sibuk laaaa….”
Erm….. mata nie terus meneroka bilik die.
Ade berus gigi kat atas meja,
‘Yerks, pengotornye mamat nie!’
Tapi dalam hati jew la


Aku rasa,
That why la kot die syok jew duk mengomen pasal report aku 2…
Sebab aku pun duk syok jugak mengomen pasal bilik die..
Agh…..
Ape2 pun,
Aku masih lagi tension dengan die…
Rasa macam nak cekik jew die,….
Huhuhuhuhuhuhu
Sabor jew la..

5:36pm
15.01.2013

No comments:

Post a Comment