my life

Saturday, January 12, 2013

ajihs nasi lemak 80 sen...

hai.....
entry kali nie nak cerita tentang kami...
errrr.
tentang nasi lemak la....
try teka mkanan kat mane plak kami terjah kali nie...??
mesti la kat kedah ajihs nasi lemak
dengar cerita
kedai nie kepunyaan piya....
pemain bola sepak kelantan 2....
hahahhahhaa
what ever la....
bukan kite minat bola sepak pun
muka piya pun aku xkenal...
hehehhehe
yang bestnye,
sorang kawan aku nie
sangat la sengal....
die boleh tanye abg waiter 2,
nasi lemak ayam berapa ringgit....
die cakap, mane la tahu kot2 terlebih bajet...
rupe2nye, die bawak rm 5 jew....
errrmmmm.
no wonder la kan....
nak tgok x nasi lemak 2???

nie la nasi lemak ayam 2....
harganya RM4.60....

pulang jew dari kedai,
kami berlima menghilangkan tension kat playground
kat depan blok A...
sambil2 naik buaian,
kami mengira bintang.....
hahahhahaha....
so sweet la kan???
aku memang macamnie kalau tengah tension....

sedang main2,
tetiba ade kucing datang....
comel ngat kucing nie....
ia mengingatkan aku kepada putih...
tetiba aku jadi diam....
tak sanggup aku nak pegang.....

kawan aku yang sengal tadi namakan die jijang....
sebab,
die suka zizan razak....
hehhehehe....
ape2pun,
kami bawak jijang balik....
aku mintak si sengal 2 ambik ayam aku dalam peti
n bagi makan kat jijang....
kesian jijang.....
kesian gak kat putih.....
agak2 macmne putih sekarang ea????

11.05 pm
12.1.2013

No comments:

Post a Comment