my life

Tuesday, April 17, 2012

teman

mungkin aku belum cukup sempurna untuk berkawan dengan kamu semua...
atau mungkin juga kamu belum jumpa tempat untuk mengadu....
terima kasih kawan diatas layanan yang kamu semua berikan...
memang amat terkesan dihati....

kawan,
jika aku salah dimata mu,
tegurlah aku....
bukan diam seribu bahasa begini....
kerana ini lebih menyakitkan dari  berkata benar....

teman,
adakah diri ini hanya tempat persinggahan dikala kalian kesusahan??
mungkin disaat ini,
aku tidah di perlukan lagi disini....
terima kasih kawan ku....
aku bersyukur kerana mengenali kalian dalam hidupku....
sekurang2nya,
aku faham dan mengerti erti sebuah persahabatan yang sebenar,....

~p/s : teman ketika gembira sentiasa ada disisi,
teman yang ketika susah amat sukar dicari....
jika ingin mengetahui siapa sebenarnya sahabat baikmu,
tunggu lah sewaktu kamu susah....
adakah die akan datang bersamamu @ meninggalkanmu....
Fikir2 kan

No comments:

Post a Comment