my life

Saturday, May 14, 2011

......update.......

yeah.... setelah sekian lame xupdte blog..... 
teringin sangat2 nk update.... 
tapi, sbb bnyak sgt perkara yg xdpat di elakkan..... 
biase la.... 


bila stdy kan, mesti sbuk ngan assignment, project, quiz, test, final, persatuan n macam2 lg la.... huhuhuhu....
setelah 4 hari bercuti, n 3 hari aku masuk keje, aku rase rindu yang teramat.... 
terutama sekali pada mak n abah.... 
pas2, kawan2.... 
miss u all so much.... 


xsabar rasenye nk peluk cium korg sumer.... 
xtaw la mcmna nk hadapi 4 bulan nie....
 xtaw ag ape yang akan terjadi sepanjang 4 bulan cuti sem....


bercakap lak tentang keje.... 
aku keje simple jew.... 
jaga cc.... kul 8 start keje, kul 12 malam berenti....
 tempat tinggal n makanan disediakan.... n ckap gaji, ade la ckit2..... 
drpda duk sesaje kat umah, elok la aku keje.... 


walaupun gaji kecik, aku xkisah, asalkan ia halal.... 
tambahan pulak, boley bagi aku pengalaman paling berharga.... 
serta, dapat bantu cikgu aku yang baru bukak cc nie.... 
aku xminx banyak pun ngan cikgu.... 
lgpun die dah banyak tolong aku....
bila keje kat cc nie, agak borink la.....

tapi, cc nie bukak 24 jam.... power x????
mesti la power an??? an??? an????
xramai yang mampu bkak cc smpai 24 jam... 
tapi, cikgu aku boley jew....


kerja aku pagi2, aku bgun n siapkan diri, pas2, aku lap2 komputer, sapu2 mane yang patut... 
pas2 aku sapu lantai.... 
pegh, ni yang aku xnk nie..... 
bermacam jenis sampah ade.... 
yang pling aku bncinye, rokok la....
tension aku bila ade yg hisap rokok nie.....
dah ler buang merata2....


pas sapu lantai 2, tolong cikgu aku format pc lak.... 
pas2 install games.... 
jaga kaunter, topup, print n fotostat ape2 la bila perlu....


ade 1 keje yang bertnye, jaga baby.... 
akukan suke baby....
nama baby 2 adam....
ok la.... nnty aku sambung len kali plak.....

No comments:

Post a Comment