my life

Sunday, May 15, 2011

~~~......cumilnye.....~~~


ary nie nk ckap pasal ?????
la. mesty la pasal gmbar2 kat bawah nie.... 
nak taw knape????
sbb comel sgat gmbar2 kat bawah nie....
sbb 2 la, tertarik nk ckap pasal gmbar2 nie.......




aku pun klu ade rezeki, nak suami yang mcamnie gak.....
dah ler sweet, warak, romantik n lain2 la....
klu boley aku nak yang boley bimbing aku....
yea la, aku kan wanita yang sangat memerlukan sokongan serta dorongan daripada seorang suami.....
tapi, ade ke laki yang macam nie skarang????
klu ade pun mesti berape kerat jew kan????


tapi, xkurang jugak yang kaum hawa pun.....
jarang da nk jumpe yang pakai elok2....
yang tutup aurat..... 
sy nie mcm nk berceramah la plak......
hhehehheehehhe


bila tengok pic yang kat bawah nie, lagi la sweet....
alahai, sweet sgat an????
rase macam xsabar jew nak   kahwin.....
tapi, mne boley.....
xde calon pon ag.... hehhehehehe
xpe la..... sabar jew la dlu.....
nnty insyaAllah, kawin la 2.....

aku bukan nak memilih.... 
tapi, setiap orang, inginkan yang terbaik untuk hidup mereka....
same la mcm aku pun, 
aku nak lelaki yang baik,....
setiap mase, aku berdoa agar.....
tuhan mengurniakan suami yang baik tuk aku....
sbb 2 la....
aku sentiase belajar tuk jadi yang terbaik......

No comments:

Post a Comment