my life

Saturday, February 19, 2011

ingatlah....!!!


"saat ingin melepaskan ssorg ingatlah saat ingin mendapatkannya
saat mulai tak myayanginya ingatlah saat pertama jth cinta kepadanya
saat mulai bsn dengannya ingatlah saat indh bersamanya
saat ingin menduakannya bayangkan seandainya dia selalu setia
saat ingin membohonginya ingatlah saat dia sentiasa jujur
maka kamu akan mrsakan pahit, manis serta makna menyayangi seseorang dgn suatu ketulusan dan penuh keikhlasan...♥"


aku amat tertarik dengan ayat yang aku terjumpa dari someone nih...... & alangkan indanya kalau semua berfikiran macam nih..... tiade sengketa, tiada duka..... tapi, berapa kerat jew la yang nak wat macam ni kan?

wat teman2, ingatlah dan hargailah orang yang tersayang saat die masihh ada.....
sebab kebanyakan manusia ni, hanya menghargai someone bila die dah tak de....
bile die dah jadi milik orang lain barulahmenyesal tiada kesudahannya......
 sy pun pernah terkecewa dan dikecewakan........so, fikir-fikrkanlah....


No comments:

Post a Comment