my life

Friday, September 17, 2010

sunyi....

begitu sunyi, sepi sgat hidup ni....
seakan akan ak tgal keseorgan didunia yg fana ini....
tiada siapa yg bersamaku disini............












Ya Allah,
lindungilah aku......
bimbinglah aku kejalan yg Kau Redhai....
sesungguhnya Ya Allah,
aku hnyalah insan yg lemah,
aku tidak berdaya melawan-Mu....
ak hanya berserah kepada-Mu......













Ya Allah,
di saat kesedihan ini....
aku hanya ada Kau disisiku....
tiada lagi kekasih hati yang aku bangga2kan itu.....




Ya Allah......
kadang2 aku terfikir,
kenapa kau menguji aku sebegini rupa.......
di saat itu Ya Allah,
aku terasa seperti diri ini tidak kuat untuk menerima ujian-Mu itu...
tapi, setelah aku berjaya menempuhnya.....
rasa seperti tidak percaya....
aku telah berjaya melalui ujian-Mu ini Ya Allah.....




benarlah seperti kata-Mu,
Allah xakan menguji seseorang manusia itu lebih dari kemampuan mereka....
terima kasih YA ALLAH.......

No comments:

Post a Comment