my life

Wednesday, September 22, 2010

sakitnye hati........

assalamualaikum........

di saat aku mencoret blog ni....... aty aku saki sesangat... xdpat aku bayangkan bertape nak marahnye aku kat someone ni..... geram sesangat,....... aku nak makan orang leh x???????


tapi mane boleh lar..... sabar jew lar..... tapi, aku xtaw la kesabaran aku ni sampai tahap mane jew..... aku ni bukan penyabar sangat orangnye..... tapi, bila aku marah, aku akan betul2 maraah....


so, aku xnak marah2.... aku takot nnty ade yang memusuhi aku sampai mati la.....  aku fikir better aku wat donow jew..... donow pon donow dak ler.... tapi jangan sampai bagi aku hilang sabar.....


aku dah bincang habis2an dah ngan dowang....... persediaan sume dah wat....... tunggu dowang lame2....... last2, xjadik...... menyakitkan aty aku betol.......

agh....... nak marahnye...... aku kalo aku nak marah aku nak makan semut...... mane semut ni....., xnak datang lak hari ni..... ary len banyak jew.... tapi, hari ni tetiber jew menghilang..............

aghhhhhhhhhj.........!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment