my life

Thursday, September 9, 2010

sahur yang terakhir.......

bismillahirrahmannirrahim........

Dah lame rasenye tidak ku coret di laman ini walaupun baharu 2, 3 ary....emm disamping sibuk nak menyiapkan bermacam2 ler bende yang xciap ag.... tp, yang cedihnye.... ak ade la wat kek.... tapi, kek ak x menjadi..., da la 2 bijik... klu 1 bijik 2 okey ag.... cedih tol.... nk ckap xpernah wat sblm xde larrr.... selalu je wat sebelum ni....


Yang aku gumbira sesangat, semalam ak ade la tolong mak ak wat ketupat cikit2.... 2pon ckit sesangat aku nolongnye..... kelakau gak ler semalam wak2 ngah nolong mak anyam ketupat.... ade lar sorang kwan ak ni call.... kawan ak ni org johor ler.... musty ar ak ckap luar.... sekali terbau budu da......


hehehehe.... die tanye ar aku ngah wat pew? ak ckap ar tolong mak wat "ketumpat"..... huhuhu lawak tol.... dah ler mase 2 sume family ak dok dengar ak cakap ngan hp.... malu aku..... mase sahur tadi, xabiz2 family ak dok mengate kat ak.... malu sesangat.... aku pon ckap ar..... nak cover malu an.... "ala, namenye maknusie.... mesti ar ade cilap cakap ckit2"














huhuhu..... ape2 pon jap ag aku nak balik kampung nenek.... dah lame sesangat xjumpe nenek.... rindu kat nenek aku yang sorang 2..... harap2 die sihat wal afiat.....


xsabar nak buli nenek aku nak suruh dia wat tapai..... aku suke makan tapai nenek aku wat.... best sesangat,.... mak aku wat pom xleh nak lawan tapai nenek aku wat.....

No comments:

Post a Comment